Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa ELÍZ EQH 802, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu ELÍZ EQH 802 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k ELÍZ EQH 802 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den.Kde se dají po záruce objednat náhradní trubice?
04. 04. 2018
Dobrý den,
skúste priamo kontaktovať na tento mail [email protected] pre náhradné trubice.
patrik mazán03. 12. 2017
chcel by som sa spytat, ci sa záruka vztahuje aj na to, ked pocas pouzívania prestane fungovat jedna z trubíc. po pár dnoch pouzívania prestala fungovat jedna z trubíc. co v takomto prípade? tovar bol zakúpeny v septembri.
Jakub Konvička03. 12. 2017
Dobrý den,
ano, výrobek můžete reklamovat.
Doufám, že Vám odpověď pomohla. Hezký zbytek dne.
patrik mazán03. 12. 2017
co konkrétne K tomu potrebujem spravit? akym sposobom viem tovar poslat spat nakolko som po rozbalení zásielky nenasiel faktúru. viem len údaje zásielky ktoré som obdrzal v maile. za odpoved dakujem
10. 09. 2017
V případě poškození quartzové trubice- je možno jí vyměnit? Je tato trubice běžně k dostání? Jaká je její cena? U výrobku v záruce je možno požadovat výměnu vadné, či poškozené trubice?
13. 09. 2017
Dobrý den,
ďakujeme Vám za dotaz, bohužial náhradne trubice nemáme v ponuke, samozrejme v prípade ak by sa jednalo o vadný výrobok tak Vám ho vymeníme, v prípade poškodenia bohužial nie.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.