Obnoviť stránku

Diskusia k De'Longhi Magnifica S Smart ECAM 250.23 SB

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa De'Longhi Magnifica S Smart ECAM 250.23 SB, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu De'Longhi Magnifica S Smart ECAM 250.23 SB ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k De'Longhi Magnifica S Smart ECAM 250.23 SB vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
De'Longhi Magnifica S Smart ECAM 250.23 SB - Automatický kávovar
De'Longhi Magnifica S Smart ECAM 250.23 SB
Momentálne nedostupné
Príslušenstvo Poradňa a návody 21 Recenzie 10
Dobrý den, má tento kávovar nový tichý mlýnek, podobně jako typ De'Longhi Magnifica S ECAM 22.110? Děkuji, Vratislava
Dobry vecer, prosim Vas kde je chyba,ked som spozorovala vodu v odvapavacej nadobke a na konci pripravy kavy, v stroji akoby para ,,hucala,taky zvlastny zvuk,ktory doteraz nebol. Dakujem za odpoved
Bude kávovar v akcii v blízkej dobe? Ďakujem.
Aký mlynček sa tu používa? (Akého materiálu) ďakujem.
Dobrý den. Když chci použít předemletou kávu tak vždy pouze propadne. Jedu přesně podle návodu a stejně to kávu neudělá
Dobrý deň, doteraz som mal iba pákový kávovar, tak sa ospravedlňujem za možno hlúpu otázku :) Keďže tento kávovar má tieto prednastavené programy: espresso, 2x espresso, luongo a long káva, viem si na tomto kávovare urobiť ristretto? Čiže viem si množstvo vody upravovať podľa toho na akú kávu budem mať zrovna chuť?
Nálepka smart symbolizuje pouze automatické čištění nebo se dá kavovar ovládat přes Wi-Fi a zautomatizivat v rámci smart home? Díky
Dobrý deň, je možné ku tomuto kávovaru objednať aj original zasuvateľná nádobka (taka ktora je kompatibilna z rozmermi aj funkcnostou). Ďakujem
Dobrý deň, má uvedený kávovar aj plochu na nahrievanie šálok? A ešte otázka- aký je rozdiel medzi týmto kávovarom a De'Longhi Eletta ECAM 44.620.S, okrem množstva vody a ceny? Ďakujem
Dobrý deň. Tento kávovar máme mesiac a chcem sa opýtať, či je normálne,že za ten čas už 2x signalizoval potrebu odvápnenia, aj keď tu máme podľa testovacieho papierika mäkkú vodu, celkovo sa nám netvorí vodný kameň, v nádobe máme filter na vodu a susedia, čo majú kávovar už dlhšie odvapňovali prvýkrát po roku. A ešte by som sa chcela opýtať, trysku na mlieko po každom použití prepláchneme, každý deň umyjeme, ale tvorba peny sa zhoršila, na začiatku bola oveľa lepšia, teraz minimálna. Myslíte, že je to dôvod na reklamáciu?

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB03