Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Darčekový poukaz Alza.sk na nákup tovaru v hodnote 50 €, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Darčekový poukaz Alza.sk na nákup tovaru v hodnote 50 € ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Darčekový poukaz Alza.sk na nákup tovaru v hodnote 50 € vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Darčekový poukaz Alza.sk na nákup tovaru v hodnote 50 €
Môžem si za darčekovú poukážku kúpiť darčekovú poukážku a predĺžiť tak jej platnosť? 🤔
29. 03. 2019
Zdravim, prepacte, neviem poradit, ale strasne ma pobavila vasa otazka 😂😂😂. Tipoval by som, ze by sa to malo dat, pokial to v podmienkach nie je vylucene 😉
02. 05. 2025
skoda ze alza neodpovedala. ale neda sa to:(
05. 09. 2020
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či je potrebné minúť celú hodnotu kupónu na jeden nákup, alebo sa dá jeho hodnota použiť pri viacerých nákupoch. Ďakujem.
06. 09. 2020
Dobrý deň,
je možné použít vícekrát.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
Dobry den, toto nie je pravda. V podmienkach kuponu je uvedene, ze plati len pre jednorazovy nakup.
Prave som to riesil, vratili mi zvysnu sumu (v podobe kuponu, pretoze ma tato odpoved uviedla do omylu), ale este zjavne treba odstranit tuto zavadzajucu informaciu z tejto diskusie.
06. 12. 2021
Dobrý deň,
môžem na jeden nákup využiť viac poukážok? Poukážka sa dá využiť na všetok tovar? Ďakujem
07. 12. 2021
Dobrý deň,
áno, na jeden nákup je možné použiť viac poukážok a je ich taktiež možné použiť na všetok sortiment. Celková suma poukážok nesmie presiahnuť výslednú sumu objednávky ( pokiaľ budete mať platiť 199,90€, nie je možné použiť 2x 100€ poukážku)
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
23. 12. 2020
Dobry den, 16.12. sme objednavali 5ks poukazok, ktore sme obratom zaplatili. Ked nic nechodilo, 21. sme volali, pan Martin Strejc si vypytal potvrdenie o zaplateni (ktore sme obratom poslali), cituje z jeho mailu: "Akonáhle nám dodáte podklady o vykonanej platbe, postarám sa o bezodkladné doriešenie Vašej objednávky." Dnes je 23. podvecer a nic sa nedeje. Takze moja otazka je: dockame sa niekedy poukazok? Alebo to mame brat ako dan za blbost, ze sme nieco take v Alze vobec kupovali? Dakujem.
Martin Sadlon24. 12. 2020
Mal som podobnu skusenost, poukazka mi bola nakoniec dorucena tyzden po datume, kedy som ju chcel darovat. Jej doruceniu predchadzalo 6 telefonatov, 2 fyzicke navstevy Alza centraly, 1 papierova ziadost. Tieto poukazky su absolutna katastrofa. Treba ale podotknut, ze v mojom pripade to je jedina negativna skusenost s Alzou. So vsetkymi ostatnymi nakupmi (a nebolo ich malo) som bol vzdy spokojny.
26. 03. 2020
Drahá Alza. V živote somo urobil už veľa chýb, no zakúpenie tohoto darčekového poukazu, považujem zatiaľ za moju najväčšiu. Od zakúpenia ubehlo presne 48 hodín. Zaslanie poukazu, bolo bleskové, to musím uznať. Avšak k čomu mi je bleskové zaslanie poukazu, keď do tejto sekundy, je nefunkčný? Keď ho zadám do košíka, napíše to, že je neplatný. Od včera som vás niekoľko krát kontaktoval, aby ste to rýchlo vyriešili a nedostal som od vás žiadnu odpoveď, totálne ma ignorujete. Prišiel som o 20 eur. Fuj, môžete sa hanbiť. Žiadnemu zákazníkovi NEDOPORUČUJEM zakúpenie tohoto produktu. Je to čistá zlodejina.
15. 01. 2025
Ywwt
05. 06. 2020
Dobrý den,
děkuj za Váš dotaz.
Je mi líto, že jste nespokojený s koupeným dárkovým poukazem.
Poprosím Vás, abyste nás kontaktoval na [email protected], kde Vám pomůžeme s dárkovým poukazem.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
17. 03. 2019
Dobrý deň,
mám darčekový poukaz zakúpený v decembri 2018, je na ňom napísané že platí 1 rok od zakúpenia no keď ho chcem použiť napíše mi "Neplatný zľavový kód". Vie mi niekto poradiť čo s tým môžem spraviť?
19. 03. 2019
Dobrý deň, napísať priamo na podporu služieb zákazníkov. Overiť, či nebol už niekde použitý alebo či nie je chybný kod na poukaze.
20. 03. 2019
Ďakujem za odpoveď no keď sa snažím preklikať na zákaznícku podporu tak ma vráti do tohto fóra.
Viete mi poradiť ako by som sa dostal k zákazníckej podpore?
Zdravím,dnes som chcel použiť elektronický darčekový poukaz v hodnote 20€, po zadaní kodú poukazu mi napíše: Poukaz nešlo použiť.Poukaz nie je možné použiť na tovar v tejto kategórii. Ako je to možné že poukaz na všetko nejde použiť.
28. 12. 2018
Mal som podobný problém. Ani "helpdesk" alzy nemal tušenia, že poukaz začne platiť zhruba 24 hodín od kúpy. Nikde táto informácia ani nie je uvedená. Treba skúsiť deň-dva po kúpe preukazu.
13. 12. 2018
Je mozne pri jednej objednavke vyuzit viac darcekovych poukazov, alebo je mozne vyuzit vzdy iba jeden poukaz na jednu objednavku?
15. 12. 2018
k informaciam o uplatneni darcekovych poukazov kontaktovat +421 257 101 800
20. 05. 2025
Dobrý deň, môžem na jeden nákup využiť 5 poukážok v hodnote 20€?? A tovar stojí 130€
20. 05. 2025
Dobrý deň, môžem na jeden nákup využiť 5 poukážok v hodnote 20€? Napríklad mám 5ks 20€ poukážok a chcem kúpiť mobil za 130€ ? Čiže doplatim len 30€?Ďakujem
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.