Počas Veľkonočných sviatkov 29.3. a 31.3. je otvorený iba AlzaDrive v Senci. Na Veľkonočný pondelok 1.4. sú uzavreté všetky predajne vrátane AlzaDrive, stále však môžete využiť doručenie do našich AlzaBoxov.
Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Bezstarostný servis Acer, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Bezstarostný servis Acer ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Bezstarostný servis Acer vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý deň,mam zakúpený PC acer, číslo NX.AL0EC.005. Niekedy nám sam vypne aj keď je batéria ešte nabitá, nejde opätovne zapnúť ani na viacej krát. Až po nejakom čase pol-1hod.Dalej sme nastavili Microsoft účet a keď sa máme prihlásiť zadáme všetko správne napíše vitajte a hneď v sekunde sa obrazovka s tmavne a opäť žiada prihlásenie sa a takto to ide stále, čiže sa nemôžeme prihlásiť.Dnes mi povedala kamoška, ze to bude chyba v PC treba to reklamovať. Poradíte mi prosím?
23. 01. 2024
Dobrý den,
Dle Vašeho popisu bude opravdu potřeba notebook reklamovat, můžete tak učinit na našich pobočkách případně přímo v autorizovaném servisu.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
01. 09. 2023
bonus
04. 09. 2023
Dobrý den,
Ďakujeme a prajeme pekný deň.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.