Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa A4tech 7100N V-Track, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu A4tech 7100N V-Track ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k A4tech 7100N V-Track vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Prosim vas da sa samostatne kupit len mys ktora bude kompatibilna s klavesnicou alebo cely set?
02. 07. 2023
Dobrý den,
děkujeme za zprávu. Takovou myš bohužel samostatně v nabídce nemáme. Lze zakoupit pouze v setu.
Děkujeme
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
Petr Čížek05. 05. 2023
Dobrý den, nelze zakoupit samostatnou myš.
25. 04. 2021
Dobrý den, u tohoto setu sem rošlápl bluetoth vysílač na myš a klávesnici, šel by u vás koupit nový nebo musím koupit celý set znovu? Díky za odpověď :)
26. 04. 2021
Dobrý deň,
ďakuje za dotaz.
Žiaľ iba BT vysielač pre set nevieme zabezpečiť.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
19. 03. 2021
dá sa tento set pripojiť aj k tv? ak nie viete mi odporučiť nejaký?
20. 03. 2021
Dobrý deň,
áno, dá sa pripojiť aj k TV.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
Jakub Plačko12. 03. 2018
Zdravím,
stává se někomu, že prostě klávesnice usne natolik, že je třeba vyndat baterky a zastrčit je zpět, aby se probudila? Stane se mi to tak třikrát týdně, na klávesnici pracuju denně, tak mě to docela začíná otravovat. Díky za odpověď
David Tejzr14. 03. 2018
Dobrý den, doporučuji použít jiné baterie. Přeji pěkný den.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.