Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa 65" Philips 65PUS7101, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu 65" Philips 65PUS7101 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k 65" Philips 65PUS7101 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Zaujimalo by ma ci je pravidelne zamrzanie TV (raz za 2-3 dni) dostatocnym dovodom na uznanie reklamacie. Vzdy pomoze len odpojit TV od elektriky (bezne vypnutie/zapnutie nema ziaden efekt). Na internete som postrehol ze tento problem ma velke mnozstvo pouzivatelov, vraj je to sposobene nevyladenym softwarom so strany Philipsu... V kazdom pripade je to vada vyrobku ktora obmedzuje jeho pouzivanie...
08. 01. 2017
mne to robil tiez ale uz nerobi, skus si stiahnut aktualizaciu, pripadne factory reset
06. 01. 2017
TV mam ca 1 mesiac, zamrznutie zatial ani jedno, pripojeny media player, set top box, NAS vsetko cez receiver, telka slape, Ambilight svieti, skusil by som helpdesk Philipsu
TRUST system s.r.o.30. 12. 2016
Pekny den. Vlastnim tento model TV. Po prvotnej instalacii, kym som software upratoval a naladil vsetky programy mi asi 2x zamrzol. Prisudzujem to systemu Android, ktory ako vsetky ostatne SW na trhu niesu dokonale, resp. kedze sa instaluje na tisice odlisnych hardwarov, to chudak niekedy nezvladne a sekne sa. Od ten doby mi zmrzol asi 1x. Mam ho uz cca 4 mesiace a som s nim spokojny. 3 mesiace bez jedineho zamrznutia. Ak mozem odporucit, vzdy mat aktualny system. Mal som predtym LG TV, ktory mal vlastny system a o nom mozem povedat, ze bol na moj vkus pomaly a moc v nom vyrobca neriesil updaty. Otazka je, ze pri akej aktivite TV mrzne. Ja na nom pozeram TV, cez media server video subory a aj cez youtube. A ziaden problem.
30. 12. 2016
Dobry den, TV je pripojene cez HDMI k Magio boxu. Software je vzdy aktualny a nemam doinstalovane ziadne dodatocne aplikacie. Mrznutie sa stava hlavne pri prechode z Youtube na HDMI. Pripadne pri prechode z media playeru na HDMI. Keby sa to stavalo raz za cas tak to neriesim avsak zamrza to 2x do tyzdna a je mi jasne ze vypinanie z elektriky "natvrdo" nie je pre TV to prave orechove...
TRUST system s.r.o.30. 12. 2016
Moj TV tento problem nema pri prepinani medzi vstupmi. Zavolal by som do autorizovaneho servisu a popisal im tento problem. Urcite budu vediet poradit ci su to schopni zasahom z ich strany vyriesit tento problem. Odkaz do neznáma
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.