Obnoviť stránku

S čím potrebujete poradiť?

Tovar Objednávky a platby Reklamácia a vrátenie tovaru Služby Ostatné

Najčastejšie otázky a odpovede

Kedy dorazí moja objednávka?

V sekcii Moja Alza nájdete v detaile každej objednávky aktuálny predpokladaný čas doručenia a súčasne aj informáciu, kde sa Váš balík práve nachádza. Vašu objednávku môžete sledovať aj v našej aplikácii Alza.

Zmena objednávky alebo jej predĺženie

Prihláste sa prosím do sekcie Moja Alza a zadajte číslo objednávky, ktorá Vás zaujíma. Priamo v detaile objednávky uvidíte všetky úpravy, ktoré sú vzhľadom na stav objednávky ešte možné. V prípadoch, keď je Vaša objednávka už u dopravcu, je možné zmeny ohľadom doručenia riešiť priamo s dopravcom. V nevyhnutných prípadoch, keď zmenu už neumožňujeme, odporúčame zrušenie objednávky a vytvorenie novej objednávky (napr. na inú adresu a pod.).

Ako môžem predĺžiť vyzdvihnutie objednávky v AlzaBoxe alebo na predajni?

Ak máte vašu objednávku v AlzaBoxe alebo na niektorej z našich pobočiek, vyzdvihnutie si môžete ľahko predĺžiť vo vašom zákazníckom účte Moja Alza v sekcii Moje objednávky. Tu stačí kliknúť na tlačidlo „Predĺžiť objednávku“.

Mám v objednávke elektronický tovar, kde ho nájdem?

Elektronický tovar Vám pripravíme v sekcii Moja Alza – Moja knižnica ihneď po zaplatení objednávky. Vytvorenie obsahu môže trvať niekoľko minút od prijatia platby. Tento tovar tiež nájdete v našej aplikácii Alza v sekcii Moja Knižnica.

Ako stornovať objednávku?

Objednávku je možné stornovať v sekcii Moja Alza v podrobnostiach danej objednávky, pomocou tlačidla "zrušiť objednávku". V prípade, že bola objednávka uhradená, peniaze Vám vrátime automaticky na Váš účet (môže byť k dátumu Vášho nákupu – záleží na Vašej banke).

Zaslanie faktúry alebo dobropisu

Elektronické verzie dokladov je možné získať po prihlásení v sekcii Moja Alza. Všetky nami vystavené doklady zároveň obsahujú všetky náležitosti dané zákonom a je možné ich zaúčtovať.

Vrátenie platby

O vrátenie platby sa v prípade zrušenia objednávky, alebo vrátenia tovaru, postaráme automaticky do 3 pracovných dní. V prípade online platby kartou vraciame čiastku k dátumu Vášho nákupu (záleží na Vašej banke). O vrátení Vás informujeme prostredníctvom emailu.

Ako môžem tovar vrátiť?

Moja Alza nájdete v sekcii Reklamácie a vrátenie – nová reklamácia, kde nájdete všetky zakúpené produkty. Tu môžete vybrať jeden z variantov a nasledovať inštrukcie. Takto všetko vyriešime najrýchlejšie. Pokiaľ ste si zle vybrali a chcete nerozbalený tovar do 14 dní od zakúpenia vrátiť, vyberte možnosť "Vrátiť". Pokiaľ ste tovar používali a objavila sa chyba, vyberte možnosť "Reklamovať". Pokiaľ je tovar poškodený alebo nekompletný, vyberte možnosť "Dodaný poškodený/nekompletný/iný" a výmenu alebo doplnenie chýbajúcich častí tak s Vami vyriešime čo najrýchlejšie. Samozrejme tiež môžete vrátiť produkt v danej lehote (spolu s predajným alebo prepravným obalom) v našich predajniach.

Ako môžem reklamovať chybný alebo nefunkčný produkt?

Ak je zakúpený výrobok chybný alebo vôbec nefunguje, v časti Moja Alza rýchlo a jednoducho vytvoríte reklamáciu. Na rovnakom mieste si môžete vybrať aj spôsob, akým nám tovar pošlete.

Ako riešiť poškodenú alebo nekompletnú zásielku?

Moja Alza nájdete v sekcii Reklamácie a vrátenie – nová reklamácia, kde nájdete všetky zakúpené produkty. Tu môžete vybrať jeden z variantov a nasledovať inštrukcie. Takto všetko vyriešime najrýchlejšie. Pokiaľ ste si zle vybrali a chcete nerozbalený tovar do 14 dní od zakúpenia vrátiť, vyberte možnosť "Vrátiť". Pokiaľ ste tovar používali a objavila sa chyba, vyberte možnosť "Reklamovať". Pokiaľ je tovar poškodený alebo nekompletný, vyberte možnosť "Dodaný poškodený/nekompletný/iný" a výmenu alebo doplnenie chýbajúcich častí tak s vami vyriešime čo najrýchlejšie. Samozrejme tiež môžete doniesť poškodený produkt (spolu s predajným alebo prepravným obalom) a vyriešiť reklamáciu s obsluhou v našich predajniach.

Kedy bude vyriešená moja reklamácia?

Aktuálny stav Vašej reklamácie ľahko zistíte v Moja Alza v sekcii Moje reklamácie a vrátenie. O postupe riešenia Vás tiež pravidelne informujeme prostredníctvom emailu.

Úprava registrácie / oprava osobných údajov / zmeniť číslo overovacej SMS

Vaše osobné údaje si môžete jednoducho opraviť v Moja Alza nastavenie svojho užívateľského profilu (Moja Alza > Nastavenia účtu > Môj účet).

Ako sa stať členom AlzaPlus+ alebo si predĺžiť členstvo?

Podrobné informácie o tejto službe, vrátane všetkých jej výhod, nájdete na našich webových stránkach v sekcii venovanej AlzaPlus+. Tu zistíte, ako sa stať členom a aké benefity vám členstvo prinesie. Pokiaľ už členom ste a máte záujem o predĺženie členstva, môžete ho spravovať v Moja Alza - AlzaPlus+.

Ako si prenajať zariadenie v rámci programu AlzaNeo a ako služba funguje?

Všetky potrebné informácie o službe nájdete v rozcestníku Alza Prenájom.

Kontaktujte nás

Všetky naše pobočky sú otvorené podľa štandardných otváracích hodín.

Skúste naše cookies

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB16