Obnoviť stránku

Využi dopravu zadarmo! Vlož do košíka kód PLATBAONLINE pri objednávke nad 80 Eur vr. DPH. Viac informácií tu

Reklamácie v Alza.sk

Reklamácie

Spôsob odovzdania reklamácie

  • Reklamáciu je možné uplatniť na ktorejkoľvek z našich klasických pobočiek (vrátane pobočiek v Čechách, v Maďarsku, v Rakúsku / okrem pobočiek budúcnosti). Výnimku tvoria iba veľká biela technika, ktorú možno odovzdať na pre ňu prispôsobených pobočkách.
  • Zaslať reklamáciu balíčkom viď návod a adresa nižšie.

Pridelenie reklamačného čísla (RMA)


RMA je identifikačné číslo, pod ktorým môžete v celom priebehu reklamačného procesu sledovať stav konkrétnej reklamácie. Odkaz na RMA číslo vylučuje nedorozumenia a nepresnosti, zrýchľuje komunikáciu. Počas pridelenia RMA čísla prebehne rad kontrol (overenie, či je tovar zakúpený v Alza.sk , ak je v záruke, atď.).
RMA číslo si môžete prideliť sami cez naše www stránky. Stačí použiť svoj nákupný login, prihlásiť sa pod svojím heslom a tu vyplniť požadované údaje.
S týmto RMA potom stačí tovar priniesť alebo poslať na adresu našej prevádzky.
RMA číslo nie je podmienkou pre prijatie reklamácie.
odoslanie reklamácie


Ak budete Váš tovar zasielať poštou či prepravnou spoločnosťou, musí byť na balíku zreteľne vyznačené RMA, pod ktorým je chybný tovar evidované. Ak v jednom balíku bude viac reklamovaného tovaru, je nutné zreteľne označiť RMA číslom ako jednotlivé reklamovaný tovar vnútri balíka, tak aj všetky RMA čísla zreteľne uviesť na balíku. Balík musí obsahovať zoznam tovaru. Ak nemáte vytvorené RMA číslo pre reklamovaný výrobok, je nutné priložiť doklad o nákupe tovaru a sprievodný list s presným popisom vady a platnými kontaktnými údajmi.
priebeh reklamácie


O priebehu celej reklamácie budete informovaný automatickými maily, ktoré Vás upozorní na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, že bola vybavená, že Vám bola odoslaná, alebo že si ju máte možnosť vyzdvihnúť.
Kedykoľvek si tiež priebeh celého procesu môžete overiť práve pod RMA číslom na našich www stránkach (na rovnakom mieste kde ste si RMA číslo pridelili).
kontakty
 

Doručovacia adresa pre reklamácie:
 

Alza.sk - reklamácie Bottova 7 811 09 Bratislava

Dĺžka záruky sa líši podľa toho, či je kupujúci fyzická alebo právnická osoba. 


Fyzická osoba:
V zmysle ustanovenia § 620 Občianskeho zákonníka je záručná doba minimálne 24 mesiacov (viď screen 24 mesiacov).

Právnická osoba:
Dĺžka záruky pre PO je stanovená podmienkami obsiahnutými v rámcovej zmluve medzi distribútorom a predávajúcim. Podľa obchodného zákonníka platí záruka minimálne 12 mesiacov (viď screen IČ 12).

Dĺžku záruky možno pri väčšine produktov predlžiť prostredníctvom nadštandardnej služby Predĺženie záruky. Viac informácií o službe sa dočítate tu
 

Zpet
WEB11