Najmodernejšia predajňa Alza.sk otvorí svoje dvere zákazníkom už o dva dni, 30. septembra. Alza.sk presúva svoj Showroom do nákupného centra Nivy. „Na príprave nového Showroomu s priestranným AlzaDrivom a rozľahlým skladom sme s developerom HB Reavis spolupracovali od začatia projektu. Vďaka tomu je priestor vytvorený na mieru potrebám našich zákazníkov. Napríklad sa podarilo zrealizovať oddelený a jasne značený príjazd pre AlzaDrive alebo bezbariérové interiéry,“ hovorí Jan Moudřík, riaditeľ expanzie a facility v Alza.
„Tešíme sa na privítanie prvých zákazníkov v našich nových priestoroch. Na dvoch podlažiach na nich čakajú tisícky vystavených produktov rozdelených do desiatok tematických zón, AlzaWall na rýchle bezkontaktné vyzdvihnutie objednávok alebo priestranná Relax zóna s kaviarňou,“ uviedla Andrea Slaná, country manažérka Alza.sk.
Na prvých zákazníkov, ktorí 30. septembra do predajne zavítajú, bude v predajni Alza.sk čakať malé prekvapenie. Okrem kávy zadarmo bude možné tiež získať zľavy na produkty privátnych značiek ako AlzaPower či AlzaEco alebo poukazy na nákup. Navyše úplne prvýkrát na Slovensku budú návštevníci môcť vidieť robotického psa Dášeňku, ktorý sa po novom Showroome bude niekoľko dní pohybovať a vítať ich.
Showroom Alza.sk v priestoroch Nivy centra ponúkne zákazníkom dvakrát väčšie výstavné priestory. Na mieste si tak budú môcť prezrieť tisícky produktov od najnovších smartfónov cez vybavenie inteligentnej domácnosti až po veľkú bielu techniku. Unikátny dizajn predajne umožnil rozčleniť vystavené produkty do tematických zón. Pripravená je zóna venovaná hračkám, športovému vybaveniu, virtuálnej realite či hraniu.
Alza tu úplne prvýkrát zo všetkých svojich pobočiek predstavuje tzv. AlzaWall. Ten umožní rýchle a bezkontaktné prevzatie objednávky vybraného sortimentu podobne, ako sú zákazníci zvyknutí pri AlzaBoxoch. Novej technológie sa dočkal aj bezkontaktný príjem reklamácií, ktorý Alza predstavila ako reakciu na svetovú pandémiu. Ďalšie technológie navrhnuté na mieru pre čo najrýchlejšie obslúženie zákazníkov sú pred ich zrakmi ukryté v zázemí skladu. Jeho veľkosť umožnila nasadenie podobného vybavenia, aké Alza využíva vo veľkých logistických centrách.
Na pohodlné vyzdvihnutie objednávok bude okrem 20 výdajných miest slúžiť aj obľúbený AlzaDrive umiestnený v podzemnom parkovisku. V spolupráci s developerom sa preň vybudoval vlastný vjazd, ktorý je pre prehľadnosť výrazne značený modrým príjazdovým pruhom. Ako technologický leader e-commerce na slovenskom trhu, Alza otvorením predajne nekončí. V nasledujúcich mesiacoch spustí v rámci novej centrály pre svojich zákazníkov rad ďalších unikátnych služieb a vylepšení.