NPS 59,899. percentil
Na Alza.sk už dlhú dobu usilovne pracujeme na budovaní a udržiavaní dôvery zákazníkov. Sme si vedomí, že zákazníci sú našim najväčším prínosom a všetky inovácie na Alza.sk smerujeme k nadobudnutiu maximálnej spokojnosti každého nakupujúceho. Kvalita dôvery a spokojnosti zákazníkov sa meria rôznymi ukazovateľmi. Jedným z najjednoduchších, ale zároveň najefektívnejších spomedzi meračov je Net Promoter Score.
Net Promoter Score, alebo skrátene NPS, je založené na kladení jedinej otázky zákazníkom: „Odporúčali by ste túto spoločnosť priateľom alebo členom rodiny?“ Zákazník môže reagovať na stupnici od „Určite by som odporúčal“ k „Potenciálne by som odporúčal“ a k podobným hodnoteniam až na koniec stupnice „Vôbec neodporúčam“. Kompletné výsledky sú zostavené do skóre od -100 do +100.
Ako nás zákazníci hodnotia na základe NPS skóre? Sme hrdí na to, že môžeme vyhlásiť výsledky NPS o Alza.sk, pretože Alza získala 59,8 bodov. Priemerný počet bodov maloobchodného predajcu je 35 a naše skóre nás umiestnilo na vrchol, na 99. percentil. A toto sa stalo skutočnosťou v konkurencii takých predajcov, akými sú Amazon a Curry.com. Oprávnene si myslíme, že je to úspech.
Pokiaľ si u nás nabudúce kúpite grafickú kartu alebo mobilný telefón, venujte prosím sekundu otázke, ako by ste odporúčali Alzu. A pokiaľ je niečo, čo môžeme zlepšiť, neváhajte sa s nami o svoj názor podeliť. Nakoniec vy, ako náš zákazník, ste náš najdôležitejší podporovateľ.