Obnoviť stránku
Access Excel OneNote Outlook PowerPoint Publisher Word

Alza NEO
Elektronika výhodne a bez starostí
Prenajmite si najnovšie zariadenia so zárukou a servisom

! Od 1. marca je možné prenajímať tovar na AlzaNEO dočasne len pre právnické osoby
  • Jednoduché dojednanie, všetko rýchlo a online.
  • Výhodné podmienky. Počas prenájmu zaplatíte iba časť ceny zariadenia.
  • Rozšírená záruka proti rozbitiu a krádeži po celú dobu prenájmu.
  • Prenájom nie je úver. Neznižuje vašu úveryschopnosť.

Čo môžem mať v prenájme?

Vyberte si z viac ako 700 produktov v katalógu Alza.sk.

Ako na vybavenie prenájmu


1.

Na stránke zariadenia, ktorý ste si vybrali, kliknite na tlačidlo Prenajať a pokračujte ako pri nákupe. Zaplatíte mesačnú cenu a dokončenú objednávku odošlite. 

2.

My pomocou vašich údajov overíme, že zvládnete za zariadenie pravidelne platiť. Do jedného pracovného dňa vám dáme vedieť SMS a e-mailom

3.

Vaše zariadenie je pripravené na predajni. Na vyzdvihnutie budete potrebovať občiansky preukaz, aby sme skontrolovali vašu totožnosť.

4.

Na predajni podpíšete preberací protokol a prístroj si odnesiete domov.

Kompletné podmienky programu NEO nájdete tu. Tieto podmienky Programu sú platné a účinné od 9.9.2022.

Žiadne prevádzkové starosti.
Vy používate, my sa staráme o servis a reklamácie.


Cez kontaktný formulár nahlásite rozbitie, poruchu alebo krádež.

Garantujeme spracovanie požiadavky do
1 pracovného dňa.

Nové zariadenie si vyzdvihnete pri vrátení starého.

Servis v cene prenájmu  

  • Automaticky získavate rozšírenú záruku – žiaden strach o rozbitie alebo krádež
  • Bez čakania na opravu alebo reklamáciu. Posúdenie garantujeme do1 pracovného dňa
  • Uznávame viac ako 94 % vykazovaných udalostí
  • Obal na telefón a napájací adaptér v cene

Máte už svoj prístroj v programe Alza NEO? Prečítajte si ďalšie užitočné informácie.

  • Mám nový prístroj. Ako sa mám správať?

    Aby ste si svoj prístroj čo najviac užili, a nečakali vás žiadne výdavky navyše, bude najlepšie, keď:

    - Sa budete k prístroju správať, ako by bol váš vlastný
    - Prístroj budete mať v obale a s nalepeným sklom
  • Čo mám robiť, ak sa prístroj pokazí, ukradnú mi ho alebo ho poškodím?

    Stačí, keď nám popíšete ako došlo k rozbitiu alebo odcudzeniu cez kontaktný formulár a my Vašu rozšírenú záruku posúdime do 1 pracovného dňa a následne Vás budeme kontaktovať s ďalším postupom. V prípade, že sa prístroj pokazil, vyplňte prosím tento kontaktný formulár a my Vašu reklamáciu do 1 pracovného dňa spracujeme a následne Vás budeme kontaktovať s ďalším postupom.
  • Kedy môžem svoj prístroj vymeniť za nový model?

    Po uplynutí doby prenájmu alebo sa s nami môžete dohodnúť na predčasnom ukončení.

Alza NEO nájdete na detaile tovaru

Pokiaľ tovar možno prenajať cez Alza NEO, vidíte túto možnosť na konkrétnych stránkach produktov.

Detail Alza NEO

Čo je dôležité vedieť

  • Jaké jsou podmínky vstupu do programu?

    Podmienkou je dovŕšenie veku 18 rokov. Zároveň je nutné mať na Alze registráciu. U každého zákazníka, ktorý má záujem o prenájom aj pomocou zaslaných údajov preverujeme, či zvládne za prenájom prístroja pravidelne platiť.
  • Ako dlho trvá zmluva?

    Zmluva v prípade prenájmu mobilného telefónu alebo wearables trvá 24 mesiacov. V prípade notebookov, tabletov a PC zostáv trvá zmluva 36 mesiacov.
  • Môžem prístroj vrátiť skôr a členstvo zrušiť?

    Áno, môžete sa s nami dohodnúť na predčasnom ukončení, v súlade s bodom 6.3 obchodných podmienok Programu.
  • Môžem si nabudúce vziať drahší alebo lacnejší prístroj?

    Môžete si vziať úplne akýkoľvek prístroj z aktuálnej ponuky na Alze. A vždy dostanete nový prístroj.
  • Koľko a ako často budem platiť?

    Za službu Alza NEO sa platí 1× mesačne, vždy v ten istý deň, kedy ste začali prenájom.
  • Keď vrátim starý prístroj, garantujete mi zmazanie dát?

    Áno, na všetkých prístrojoch vykonávame kompletný návrat do továrenského nastavenia presne podľa manuálu výrobcu, pri ktorom výrobca garantuje zmazanie dát.
  • Musím sa viazať na nejakého mobilného operátora?

    Nie, členstvo je úplne nezávislé od operátorov. Môžete využívať kohokoľvek. Prístroj nie je nijako blokovaný.
  • Môžem si prístroj odkúpiť?

    To bohužiaľ nejde. Prístroj po celú dobu patrí Alze. Ide o formu služby (členstvo v programe Alza NEO), ktoré Vám zaisťuje stále dostupný najnovší model zariadenia. Členstvo ale môžete ukončiť a kúpiť si prístroj nový, alebo aj zánovný.
  • Na webe ste zmenili ceny, budem teraz platiť inú cenu?

    Pokiaľ už prístroj od nás máte, cena vám zostáva stále rovnaká, akú platíte od začiatku. Cena na webe platí iba pre nových zákazníkov. Keď si nabudúce budete brať nový model zariadenia, dostanete zase aktuálnu cenu, ktorá je práve na webe.
  • Čo keď nebudem platiť včas?

    Pokiaľ za prístroj nebudete hradiť pravidelné poplatky riadne a včas, tak:
    • Spáchate trestný čin sprenevery a budeme na vás nútení podať trestné oznámenie. Vlastníkom prístroja je totiž po celú dobu naša spoločnosť.
    • Odovzdáme prípad advokátovi na vymáhanie.
    • Okrem doplatenia kúpnej ceny po vás budeme navyše požadovať úhradu úroku z omeškania a náhradu nákladov za vedenie súdneho, príp. aj exekučného konania.
    • Budete zaradení do registrov dlžníkov vedených spoločnosťami Intrum Czech, s.r.o. (IČO 27221971), LogiCall Česká republika, s.r.o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s.r.o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s.r.o. (IČO 44151721).

Podeľte sa s ostatnými

Zaujala vás ponuka? Tak prečo si ju nechávať len pre seba. Urobte radosť známym.


Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB16