V roku 2015 a 2016 už dvakrát vyslovili spotrebitelia Alze svoju najvyššiu dôveru v oblasti predaja elektra. V širokom celonárodnom prieskume sa hodnotenia zúčastnili tisíce spotrebiteľov. Vďaka tomuto marketingovému mapovaniu nákupných preferencií sa tak každoročne dozvedáme, ktorým značkám zákazníci najviac veria. Sme napnutí a veríme, že sa ani tento rok dôveryhodnosť našej značky nezmenila. V roku 2017 by potom bola Alza, už tretíkrát v rade, vyhodnotená ako Najdôveryhodnejšia značka v kategórii „Predajca elektra“.
Marketingový prieskum v Českej republike prebieha v spolupráci s výskumnou agentúrou STEM/MARK pri 4 tisíc spotrebiteľoch. Anketa medzi zákazníkmi zaznamenáva ich názory v rozmedzí letných a jesenných mesiacov roku 2017.
V každej z kategórií sa vždy stáva víťazom iba jedna najdôveryhodnejšia značka. Od novembra 2017 až do októbra 2018 budú mať tí najlepší možnosť používať logo Najdôveryhodnejšia značka. Bonusom potom bude tiež marketingová a obchodná podpora.
Galavečer s vyhlásením výsledkov prieskumu Dôveryhodnej značky sa koná 9. novembra 2017 v kostole sv. Anny v Prahe. Pri slávnostnom vyhlásení víťazov sa stretnú rovno 2 stovky VIP profesionálov z oblasti marketingu i obchodu.