Objednali ste si na našom e-shope tovar, ale z akéhokoľvek dôvodu potrebujete objednávku stornovať? Či už ste zaregistrovaný používateľ alebo nie, zrušiť objednávku zvládnete rýchlo a jednoducho.
Účet Moja Alza na našich webových stránkach má jednu obrovskú výhodu – uchováva v sebe prehľadný zoznam všetkých vašich objednávok, vďaka čomu je ich stornovanie a úprava veľmi rýchla.
Prihláste sa do svojho účtu Moja Alza
pomocou emailovej adresy a hesla.
Následne vyhľadajte požadovanú aktívnu objednávku,
kliknite na Podrobnosti a vyberte možnosť Zrušiť objednávku.
Teraz je objednávka v poriadku stornovaná a zaradená do už vybavených objednávok vo vašom účte Moja Alza.
Ako je to s refundáciou online platby a vrátením peňazí za už zaplatené objednávky nájdete nižšie v najčastejších otázkach.
V prípade že objednávka bola spracovaná neregistrovaným používateľom, je jej zrušenie podmienené znalosťou evidenčného čísla objednávky. Toto evidentné číslo spolu s priamym odkazom na storno objednávky vždy nájdete vo vašej elektronickej pošte.
Teraz je objednávka v poriadku stornovaná, čo môžete overiť na stránkach Alza.sk tak, že zadáte evidenčné číslo objednávky. Ako je to s refundáciou online platby a vrátením peňazí za už zaplatené objednávky nájdete nižšie v najčastejších otázkach.
Ak stornujete objednávku, ktorá bola už vopred zaplatená prevodom alebo online platobnou kartou, o vrátenie peňazí sa postaráme automaticky. Platby sa snažíme vrátiť v čo najkratšom termíne, zvyčajne do 5 pracovných dní. Najneskôr vám budú peniaze vrátené do 14 dní od zrušenia objednávky a odstúpenia od zmluvy. V prípade online platby kartou čiastku refundujú k dátumu realizovanej transakcie.
Ak stornujete tovar, na ktorý bol uplatnený zľavový kupón, platnosť kupónu zaniká spolu so zrušením objednávky. Kupón tak nebude možné uplatniť pri ďalšej objednávke.
Objednávku je možné editovať iba do tej doby, kým nie je spracovaná. Spracovanie zvyčajne prebieha do 30 minút od založenia objednávky. Priobjednať tovar, predĺžiť platnosť objednávky a zmeniť spôsob platby alebo dodaciu adresu môžete vždy v detaile objednávky v sekcii Moja Alza alebo prostredníctvom email-u kliknutím na odkaz Upraviť objednávku. Priamo v podrobnostiach objednávky nájdete všetky úpravy, ktoré sú s ohľadom na stav objednávky ešte možné. V prípade, že objednávku už nemožno ďalej upravovať, odporúčame objednávku stornovať a vytvoriť novú.
Môže sa stať, že objednávku nestihnete stornovať v čas, to však nie je žiadny problém. Akýkoľvek tovar možno vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Tovar musí byť nepoškodený a v originálnom obale. Viac sa o vrátení tovaru dozviete v sekcii Ako odstúpiť od zmluvy.
Máte aj po prečítaní návodu stále problémy so stornovaním objednávky? Neváhajte sa obrátiť na našu infolinku +421 2 5710 1800, ktorá je zákazníkom dostupná 24 hodín denne alebo nás informujte formou kontaktného formulára.